Biserica irezistibil de influenta

Robert Lewis, Rob Wilkins
32,00 Lei
O cetate aşezată pe un munte, în văzul tuturor. O candelă aprinsă care luminează cea mai întunecată încăpere.
In stoc

Durata de livrare: 24 ore

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 7120 Ai nevoie de ajutor? 0749105923
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
O cetate aşezată pe un munte, în văzul tuturor. O candelă aprinsă care luminează cea mai întunecată încăpere. 
 
Isus a descris Biserica şi influenţa acesteia asupra lumii cu ajutorul unor metafore revelatoare. Într-adevăr, Biserica primară plină de Duhul Sfânt a dovedit o putere şi o profunzime spirituale care au transformat cultura. Nu permiteţi bisericii dumneavoastră să fie mai prejos! Folosind metafora podului pentru „influenţa irezistibilă” – sau i2, cum a numit-o –, Robert Lewis demonstrează cum poate să devină biserica o verigă puternică şi foarte solicitată între cer şi pământ în comunitatea dumneavoastră. 
În această carte antrenantă şi stimulativă, Lewis relatează întâmplări şi împărtăşeşte experienţe şi lecţii din partea Fellowship Bible Church cu scopul de a arăta: 
 
- ce presupune reconectarea bisericii la comunitate;
- moduri practice de construire a „podurilor incarnaţionale”;
- relatări adevărate despre i2 în acţiune;
- cum să extindem efortul i2 prin noi parteneriate şi iniţiative;
- exigenţele unei biserici din secolul al XXI-lea. 
 
Cu o modestie şi speranţă debordante, Robert Lewis propune ca bisericile să devină poduri spre comunitate şi descrie despre noua orientare şi cum poate să se producă aceasta în bisericile noastre actuale.
-- 
Brian D. McLaren, pastor fondator al Cedar Ridge Community Church; autor al cărţilor A Generous Orthodoxy şi The Church on the Other Side


Cuprins 

Multumiri 
Prefata 
Inainte de a citi cartea aceasta… cititi cele de mai jos! 

Partea intai. Crearea unui pod peste marele hau care ne desparte 
1. Marea Prapastie 
2. O dovada vie 

Partea a doua. Proiectarea structurii 
3. Isus si conceptul influentei irezistibile (i2) 
4. Esenta construirii i2 
5. De la spectatori laici la participanti in i2 

Partea a treia. Experimentarea rezultatelor 
6. Surprize sfinte 
7. Vindecatori raniti 
8. Antreprenorul urban 

Partea a patra. Extinderea efortului i2 
9. Insotirea cu alte biserici 
10. Echiparea liderilor 
11. Dezvoltarea unei strategii comunitare 

Partea a cincea. Anticiparea viitorului 
12. Si de aici, incotro? 

Note 

Editura: Casa Cartii

Numar de pagini: 279

ISBN: 978-606-732-033-6

Dimensiune coperta: 20.5 x 13.5 cm

Tip coperta: brosata

Scrie un review


Suport clienti L-V: 9:00-18:30 I S: 10:00-14:00 I D: Inchis

0749105923 office@gramma.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!