Doctrina Scripturii este din nou sub lumina reflectoarelor, iar Nichols si Brandt ne-au oferit o privire de ansamblu cuprinzatoare a modurilor in care a fost abordata Scriptura, aratandu-ne cum unii teologi evanghelici si reformati s-au indepartat in ultimul secol de la fidelitatea fata de infailibilitatea/ineranta Scripturii. Aceasta carte merita sa fie citita cu atentie chiar si de catre cei care sunt familiarizati cu aspectele cheie din controversa pe aceasta tema. Va fi greu de exagerat caracterul oportun al acestei carti.
-- Derek W. H. Thomas, Profesor de teologie John E. Richards, Reformed Theological Seminary; Pastor-invatator la First Presbyterian Church, Jackson, Mississippi
Cel mai bun, cel mai clar si cel mai veridic rezumat istoric al doctrinei despre Scripturi care este scris pentru o audienta contemporana. In calitatea lor de cercetatori istorici, Nichols si Brandt arata, pe de o parte, ce au crezut bisericile de-a lungul veacurilor despre Biblie in calitate de Cuvant al lui Dumnezeu, iar pe de alta parte, modul in care intelegerea inspiratiei, inerantei si interpretarea Scripturii s-a maturizat de-a lungul secolelor. Acesti autori dau posibilitatea tuturor eruditilor si teologilor din toate taberele bataliei stravechi pentru Biblie sa-si exprime parerea in propriile lor cuvinte, oferindu-le contextul istoric si cadrul teologic de care au nevoie pentru a putea accepta marturia depusa de Biblia insasi despre frumusetea, perfectiunea si autoritatea ei divina.
-- Philip Graham Ryken, Pastor coordonator, Tenth Presbyterian Church, Philadelphia
STEPHEN J. NICHOLS (PhD obtinut de la Westminster Theological Seminary) a scris numeroase carti despre istoria bisericii si pe teme de teologie istorica, printre cele mai recente fiind For Us and Our Salvation: The Doctrine of Christ in the Early Church. Este profesor cercetator in domeniul crestinismului si culturii la Lancaster Bible College and Graduate School.
ERIC T. BRANDT (BS, Lancaster Bible College) studiaza pentru o diploma postuniversitara in teologie istorica la Wheaton College Graduate School.