Cum poate o companie să se bucure de toate oportunitățile care vin odată cu dezvoltarea și, în același timp, să păstreze valorile și cultura care au ajutat-o să ajungă mare? Se poate lucrul acesta?
Această carte prezintă idei și practici care pot ajuta o companie să fie mare și mică... în același timp.
Scopul acestui scurt material este de a analiza provocările care vin odată cu dimensiunea și de a ne ajuta să folosim la maximum momentele propice. De asemenea, îmi propun să abordez o parte din temerile și incertitudinile pe care dumneavoastră și echipele dumneavoastră le puteți experimenta. Vreau să pun în cuvinte modul în care gândesc despre ideea de a fi mare și mic în același timp.
Iată câteva dintre întrebările la care voi încerca să răspund:
- Cum putem fi mari (și chiar foarte mari) și să avem în continuare sentimentul unei companii mici?
- Cum poate un individ să-și găsească drumul într-o companie de mari dimensiuni?
- Cum putem optimiza o companie mare și cu multe resurse, care, în același timp, să-și păstreze agilitatea și foamea unui start-up?