Cum sa-ti controlezi anxietatea

Bret A. Moore
35,00 Lei
Unul din patru români suferă la un moment dat de anxietate, aceasta fiind, de altfel, cea mai frecventă dintre tulburările psihice din țara noastră. Pentru cei care se confruntă cu stresul crescut, cu îngrijoarea, frica sau panica, autorul oferă o serie de sugestii pentru de a ține sub control anxietatea, chiar și fără ajutorul medicației sau psihoterapiei.
 
In stoc

Durata de livrare: 24 ORE

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 8906 Ai nevoie de ajutor? 0749105923
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Unul din patru români suferă la un moment dat de anxietate, aceasta fiind, de altfel, cea mai frecventă dintre tulburările psihice din țara noastră. Pentru cei care se confruntă cu stresul crescut, cu îngrijoarea, frica sau panica, autorul oferă o serie de sugestii pentru de a ține sub control anxietatea, chiar și fără ajutorul medicației sau psihoterapiei.

După ce discută despre tiparele mentale care exacerbează temerile (gândirea în "alb-sau-negru", "catastrofizarea" etc.) și despre simptomele somatice ale panicii, autorul propune un larg evantai de tehnici pentru gestionarea anxietății: de la contestarea gândurile iraționale la meditația de tip "mindfulness", de la modificarea rutinelor cotidiene de somn și alimentație, la exercițiile fizice și de relaxare, de la reorganizarea mediului la expunerea treptată la evenimentele înfricoșătoare.

Cartea se adresează publicului larg, dar e un instrument util și pentru psihiatri, psihologi clinicieni și psihoterapeuți.

Bret A. Moore, psiholog clinician american, este autorul unor cărți dedicate tulburărilor de anxietate, psihofarmacologiei și stresului posttraumatic.


Cuprins

Mulţumiri 
Anxietatea: o introducere
 
Capitolul 1. Nu pot controla modul în care îmi funcţionează creierul, nu-i aşa? 
Capitolul 2. Cum îmi pot antrena mintea să nu se îngrijoreze? 
Capitolul 3. Ce este mindfulness? 
Capitolul 4. Rutinele şi obiceiurile nu sunt chiar atât de importante, nu-i aşa? 
Capitolul 5. Mi-e teamă să fac sport… aşadar, cum ar putea să mă ajute?
Capitolul 6. Nu am timp să mă relaxez! 
Capitolul 7. Ce înseamnă să îmi gestionez mediul? 
Capitolul 8. Oare nu pot să mă feresc de lucrurile de care mă tem? 
Capitolul 9. Cum pot să preiau controlul asupra panicii înainte ca ea să pună stăpânire pe mine?
Capitolul 10. Dar dacă am nevoie de ajutor de specialitate? 
Capitolul 11. Încearcă-le! Citate şi sfaturi pentru ameliorarea anxietăţii cât să îţi ajungă un an

Editura: Trei

Numar de pagini: 248

ISBN: 978-606-719-403-6

Dimensiune coperta: 20 x 13 cm

Tip coperta: brosata

An aparitie: 2016

Traducere: Cătălina Petria

Scrie un review


Suport clienti L-V: 9:00-18:30 I S: 10:00-14:00 I D: Inchis

0749105923 office@gramma.ro
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!