Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori

John Hattie
60,00 RON
Volumul se concentreaza asupra obiectivelor didactice stimulatoare, asupra importantei clarificarii la clasa a criteriilor de reusita si a progresului individual al elevului si asupra felului in care evaluarea continua poate motiva atat profesorul, cat si elevii. Educatorii si cercetatorii din domeniul pedagogiei vor gasi aici sfaturi practice pentru implementarea celor mai adecvate strategii didactice, precum si studii de caz si liste de sarcini pentru diversele etape ale instruirii.
In stoc

Durata de livrare: 24-48 ore

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9916 Ai nevoie de ajutor? 0749105923
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Rod al efortului de sintetizare a peste 50 000 de cercetari, incluzand 250 de milioane de elevi, Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori identifica, pe baze riguros stiintifice, care sunt cei mai eficienti factori din procesul de predare-invatare. Intr-o lume preocupata de aspectele conjuncturale ale activitatii didactice (politici educationale, management scolar etc.), John Hattie se intoarce la „viata de zi cu zi“ a profesorilor si elevilor. Axata pe procesele specifice lectiei si interactiunilor profesor–elev, cartea ofera criterii clare si obiective pentru orice educator care doreste sa aleaga cele mai bune cai de optimizare a invatarii.

Volumul se concentreaza asupra obiectivelor didactice stimulatoare, asupra importantei clarificarii la clasa a criteriilor de reusita si a progresului individual al elevului si asupra felului in care evaluarea continua poate motiva atat profesorul, cat si elevii. Educatorii si cercetatorii din domeniul pedagogiei vor gasi aici sfaturi practice pentru implementarea celor mai adecvate strategii didactice, precum si studii de caz si liste de sarcini pentru diversele etape ale instruirii.

Dupa incercari mai mult sau mai putin reusite de reforme structurale si sistemice in educatie, avem nevoie de o revolutie a invatarii. Cartea lui Hattie le ofera profesorilor sansa extraordinara de a genera fiecare, prin munca de zi de zi, o transformare profunda a invatarii, aducand acest proces in zona «vizibila» si facandu-l placut si autentic. Astfel, educatorii vor putea contribui direct si substantial la o Romanie educata...
-Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, coordonatorul colectiei „Educatie si formare", decanul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti

John Hattie este director al Institutului de :tiinte ale Educatiei din Melbourne.
A mai scris Self-Concept (1991) si Visible Learning. A Synthesis of Over 800 Meta-Analyses Relating to Achievement (2008).

Cuprins

Prefata
Multumiri
Capitolul 1. Scoli „dotate cu invatare vizibila"

Partea I. Sursa ideilor si rolul profesorilor
Capitolul 2. Sursa ideilor
Capitolul 3. Profesorii, principalii agenti ai procesului didactic

Partea a II‑a. Lectiile
Capitolul 4. Pregatirea lectiei
Capitolul 5. Inceputul lectiei
Capitolul 6. Desfasurarea lectiei: invatarea
Capitolul 7. Desfasurarea lectiei: importanta feedbackului
Capitolul 8. Incheierea lectiei

Partea a III‑a. Structurile mentale
Capitolul 9. Structurile mentale ale profesorilor, directorilor si sistemelor s colare

Bibliografie

Editura: Trei

Numar de pagini: 352

ISBN: 978-606-719-058-8

Dimensiune coperta: 20x14 cm

Tip coperta: brosata

An aparitie: 2014

Traducere: Cristina Dumitru

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti L-V: 9:00-20:00 I S: 10:00-14:00 I D: Inchis

0749105923 office@gramma.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!